سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بلیط لحظه آخری کیش

بلیط لحظه آخری کیش

بلیط لحظه آخری کیش که همان بلیط چارتر هستند که توسط آژانس های هواپیمایی ارائه می شود و به فروش می رسند. به این دلیل به این بلیط ها بلیط لحظه آخری کیش می گویند که 24 ساعت قبل از پرواز موجود می باشند و در پایین ترین قیمت خود قرار دارند.

خرید بلیط لحظه آخری کیش که می تواند بهترین پیشنهاد به کسانی باشند که می خواهند بلیط هواپیما کیش را خریداری کنند. بلیط لحظه آخری کیش که ارزان تر از قیمت بلیط اتوبوس کیش خواهد بود شما را شگفت زده خواهد کرد. در واقع شما با خرید یک بلیط لحظه آخری از نظر تفاوت جایگاه و کلاس پروازی هیچ تفاوتی با بلیط چارتر کیش و بلیط سیستمی کیش ندارد و فقط به این دلیل که به فروش نرسیده اند در پایین ترین قیمت خود قرار گرفته اند.

ویژگی بلیط لحظه آخری کیش

در یک پرواز خاص ممکن است 15 نفر بلیط لحظه آخری را با قیمتی 30 هزار تومان خریداری کرده باشند ولی در همان پرواز افرادی باشند که همان بلیط را با ترخ 500 هزار توامن خریداری کرده باشند. بلیط لحظه آخری کیش بر خلاف بلیط سیستمی قابل استرداد نیست و در صورت کنسلی کل پول شما سوخت می شود و آژانس های هواپیمایی هیچ پولی رو به ما بر نمی گردانند.

اگر شما جزو آن دسته از آدم های هستید که همیشه برنامه سفر خود را از قبل برنامه ریزی کرده اید شانس کمتری برای دریافت بلیط لحظه آخری کیش ندارید چون این نوع بلیط ها 24 ساعت قبل از پرواز به این نرخ ها می رسند.

 

خرید بلیط لحظه آخری کیش برای همه ای افراد به صرفه خواهد بود چون قیمت خیلی پایینی دارند اما از نظر زمان بندی شده هیچ حق انتخابی ندارید و باید پرواز زمان خود را تنظیم کنید اگر می خواهید از این بلیط ها استفاده کنید.

برای این که از بلیط لحظه آخری هواپیما استفاده کنید باید همیشه آماده رفتن به مقصد مورد نظر خود باشید. برای این که بلیط لحظه آخری کیش پیدا کنید معمولا در ایام پر سفر مانند عید نوروز و دیگر ایام احتمال این که این نوع بلیط ها کم باشند زیاد چون تقاضا در این ایام بالاست و آژانس های هواپیمایی قیمت بلیط ها رو بالا می برند اما در عوض در ایام کم سفر بلیط ها با نرخ 30 یا 50 هزار تومان یا کمتر هم پیدا می شود.