سفارش تبلیغ
صبا ویژن

الی گشت

 

الی گشت

الی گشت در واقع یکی از آژانس های هواپیمایی و مسافرتی با سابقه و خوش نام در ایران است که از سال 1379در حال ارائه خدمات مختلف در حوضه گردشگری است . با این که این آژانس مسافرتی را نمی توان یک استارتاپ دانست ولی به خوبی با گره زدن تکنولوژی و نوآوری در ارائه خدمات جدید توانسته رضایت مخاطبین را جلب کند. یکی از نقاط قوت الی گشت فعالیت گسترده و قدرتمند در فضای آفلاین و آنلاین است. به صورتی که این آژانس مسافرتی در حال حاضر با بیش از 600آژانس مسافرتی در تهران و 1000آژانس مسافرتی دیگر در سراسر کشور همکاری نزدیکی دارد.

الی گشت

از جمله از مهم ترین خدمات الی گشت می توان به فروش آنلاین بلیط هواپیما، فروش انواع تور، خدمات مشاوره سفر و ... اشاره کرد. 

در حال حاضر امکان رزرو آنلاین بیش از 200هزار هتل، خرید آنلاین بلیط هواپیما از900 ایرلاین داخلی و خارجی در 1200شهر جهان فراهم شده است. رتبه الکسا الی گشت در ایران 285و در جهان 10706 است. الی گشت در بخش فروش آنلاین خیلی خوب عمل کرده است و اطلاعات جامعی از مسیر های پروازی و اطلاعات پرواز را در اختیار شما قرار می دهد.

ضمن این می توانید بلیط قطار خود را نیز به صورت آنلاین خریداری کنید. الی گشت امکان خرید آنلاین بلیط هواپیما، تور و هتل را از طریق ارتباط با سیستم یکپارچه رزرواسیون بلیط و هتل را فراهم کرده است علاوه بر این بلیط چارتر، هتل های دارای گارانتی و تور های خارجی را به صورت  (gds) جهان پکیجی و ترکیبی ارائه می دهد.

الی گشت سیستم کاری، ساختار سازمانی و پشتیبانی قدرتمند و منظمی دارد که همین موضوع باعث رضایت مندی مخاطبین و خریداران شده است. این شرکت توانسته گواهی نامه های معتبری چون ISO10004 برای رضایت مشتریان، ISO9001 برای سیستم مدیریت کیفیت و ISO10002 را برای سیستم مدیریت شکایات مشتریان دریافت کند. الی گشت نیز مانند علی بابا در بخش محتوا قدرتمند عمل کرده است و با راه اندازی بخش مجله گردشگری تلاش کرده تا اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران قرار دهد.

 

مزایای الی گشت

امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما داخلی و خارجی در تمام ساعات شبانه روز از طریق سایت و اپلیکیشن.

امکان خرید آنلاین بلیط قطار

پشتیبانی خوب و تلفنی 24 ساعته.

سیستم جستجوی پیشرفته و حرفه ای برای بلیط هواپیما و قطار.

ارائه قیمت های مناسب برای بلیط و تور های گردشگری همراه با تضمین قیمت در بلیط چارتری هواپیما .

امکان رزرو بلیط و بیش از 200 هزار هتل در دنیا به صورت ریالی دریافت آنی واجر هتل.

قابلیت استرداد و کنسلی آنلاین بلیط هواپیما.

برخورداری از سایت دو زبانه(انگلیسی و فارسی)

نمایش لیست خرید ها و استرداد ها

امکان دسترسی به بیش از 900پرواز در 70کشور دنیا در کلاس های مختلف

ارائه خدمات بیمه مسافرتی

مجله گردشگری قوی و ارائه محتوای مختلف

محتوای خوب در شبکه های اجتماعی

فعالیت محتوایی خوب در شبکه ‌های اجتماعی

 

معایب الی گشت

مشکلات رابط کاربری سایت به ویژه در فونت های ضخیم که خوانایی را کم می کند.

انتظار برای پاسخ گویی در بعضی مواقع در الی گشت.

 

 

<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:8.0pt; margin-left:0cm; text-align:right; line-height:107%; direction:rtl; unicode-bidi:embed; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif;} .MsoChpDefault { font-family:"Calibri",sans-serif;} .MsoPapDefault { margin-bottom:8.0pt; line-height:107%;}size:612.0pt 792.0pt; margin:72.0pt 72.0pt 72.0pt 72.0pt;} div.WordSection1 {page:WordSection1;}